Öppnar ögonen

Inatt var en sån där perfekt natt som man vill att alla nätter ska vara. Jag la huvet på kudden nån minut efter tolv och sen öppnade jag inte ögonen igen försen klockan åtta. Underbart! Jag sov hur bra som helst och självklart ville jag sova ännu längre när jag väl vaknade. Jag tog mig faktiskt inte ur sängen försen kvart över tio! Då kunde jag tyvärr inte ligga och dra mig längre, började få ont i ryggen för att jag hade legat ner för länge.


Idag blir det till att röra lite mer på sig än vad man gjorde igår, då tog jag nämligen vilodag så långt man kan sträcka det och satt eller låg ner i stort sett hela dan.

Dags för lite frukost, en skål mjölk med banan och müsli jätte gott och perfekt när det är helg. Känns lite mer helg än min proteinshaker jag annars tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0