Trampar på stället

Morrn morrn!


Sitter här nyvaken och funderar på vad man kan spendera dagen med att göra förutom att träna. Men allt jag kommer på är saker som att gå ut och springa, gå igenom svärd, spela badminton och liknande. Även om jag sett fram emot att få vila så blir det lätt lite segt när det väl är dags.


Började dagen med att ställa mig på vågen för att se vart jag håller mig nu, men jag var kvar på 58,5kg. Lyckat! Inte riktigt som jag hade planerat kanske får väl bara hoppas på att det inte är muskler som har försvunnit i mitt försök att gå upp i vikt. =P

Efter det försökte jag äta lite chips till frukost eftersom jag var lat och inte hade någon lust att fixa nått annat, tyvärr var det ingen idé min mage gillade och jag började genast må illa. Får bli lite yoghurt med müsli istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0