Nya träningskläder

De senaste dagarna har jag, enligt mina mått, haft ett lite större problem.
Jag ville lite mer än vad min kropp gick med på och trots att den sa ifrån flertalet gånger så fortsatte jag med mina övningar för att bli bättre på min nya kombo. Tillslut fick jag se mig besegrad och nu gör det ont att använda muskeln om ens bara för att ta djupa andetag.

Så nu sitter jag här med en timme kvar tills morgonpasset börjar och ser inte fram emot det ett dugg. Ok nu ljög jag, visst vill jag träna men tyvärr vet jag redan nu att det kommer göra lika ont som det gjorde igår. Jag får testa med lite fler tröjor och se om värmen kan hålla borta det värsta.

Det här kanske vore nått att träna i.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

haha, ja det var riktigt snyggt! :D

2009-09-12 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0