Ingen mer väntan

Jag vakna flera gånger under natten.
Tittar mig omkring, hur ljust är det? Är det morgon? Men inte än, "vänd dig om och sov minst nån timme till". Men trots att man hela natten väntade hoppfullt på att morgonen skulle komma så kunde jag inte alls fatta vad det var för hämskt oväsen när klockan väl ringde.

Att välja kläder till första träningspasset var inte allt för svårt, svarta byxor - ett lika självklart val som den svarta långärmaden jag drog på mig. Så in med en shaker och en näve nötter till frukost sen var det bara att vänta smått ivrigt på att tiden skulle gå.

                   

Kommer in i hallen
, den luktar som vanligt - något instängt, damigt och luften känns syrefattig - precis som det ska vara. Tränarn är inte i hallen, förmodligen var hon och bytte om för hennes skor och handväska stod vid bänken, YES! Det är den lilla Li´s saker. Efter det vanliga fraserna "lovet har vart bra" "vi har mest tränat" m.m å så presentera den nya killen från Norge så förklarade hon att dom skulle dela upp träningen under den här terminen. Lilla Li tar träningarna på mån-tis och den större Li mellan ons-fre. Jaja, den lilla är ju i alla fall där 2 ggr i veckan. Så jag tror det blir bra ändå.


Lilla Li laoshi förklarar att när man är lika lång som mig och Zacke är det extra viktigt att sträcka på sig ordentligt.
 -Det krävs en liten kines för att kalla mig med mina 167cm för "lång" -

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0