Några extra kilon

Härligt med fredag! Slutar jobbet strax efter ett å sen är det HELG!

Fick bli en snabblunch efter jobbet, eller lunch och lunch jag blandade en proteindrink för jag hade inte så mycket mer tålamod än så. Ville ju ut och träna så snart som möjligt så jag kan återhämta mig inför nästa pass ikväll.

Blev en runda på 3,3km men istället för att springa på tid så satte jag på mig viktvästen och körde på att bara ta mig runt. Efter ungefär en kvart så hade jag vant mig med vikten och det kändes mer normalt men då var ju också större delen av rundan avklarad. Men det tog ungefär 4 minuter längre att springa med 9kg mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0