Äter helatiden

Kommit tillbaka från en uppfriskande morgonpromenad och sitter just nu med min andra frukost. Tog bara en liten innan jag knatade ut, för om jag hade väntat allt för länge med at gå hade jag bara hunnit blivit seg. Istället sitter jag och blir det nu eftersom killen inte känner för att vakna och jag måste sitta med fördraget fönster och vara så tyst som möjligt.


Köpte mig ett par nya tävlingsskor när jag var ute.


Men när han väl bestämmer sig för att det är morgon blir det toppen och vi ska bort till löparhallen. Idag ska vi börja med ett lite längre springpass nämligen 5km igen. Men den här gången ska det inte ta längre än 25minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0