Även den bästa kan bli bättre

Inte blev det vilodag inte!



Nu när det inte är väder för att träna ute blev ett gympass jätte bra. Trots att vi tränade överkropp så kände jag mig på nått konstigt stt stark. En ovanlig känsla om det inte handlar om benträning, men det var riktigt skönt. Har jag tur så kanske det börjar hända nått med dom övriga musklerna nu när jag har satt i gång och tränat dom mer.


Å nu när vi började med maten och satte på lite musik kom genast träninglusten tillbaka. Men nu måste jag se till att vila lite efter två dagar med hårda styrkepass. Imorgon ska jag försöka ha diciplin på mig själv och vila ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0