Filmkväll: The Princess And The Frog

Det blev kvällens film som vi precis har sett klart. Den filmen är något för alla er som gillar Walt Disneys klassiker - alltså en film för mig! Rätt var det var stod jag där och dansade med till en av alla låtar. Å även om Zacke skrattade åt mig och lät väldigt ironisk när han kallade mig super cool så tyckte även han att filmen funkade att titta på. Även om han inte dansade runt så var det en och annan låt som även han började rycka lite i.


Prinsen var en typsikt Disney prins, förutom att han var sjukt störig i början och hade lite för långt hår, men det kunde jag ha överseende med eftersom han var groda större delen av filmen.

Det var riktigt länge sen en bra tecknad film gjordes men den här filmen visade att det fortfarande finns hopp, och kanske kommer trenden vända och tecknat faktiskt blir snyggt igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig är det olika beroende på tillfälle. Ibland känner kroppen för ben, ibland för armar :) Men förut brukade jag fullkomligt HATA att träna armar, särskilt triceps ^_^

2010-02-05 @ 20:17:32
URL: http://nerdynoodle.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-05 @ 20:53:38
URL: http://irmag.blogg.se/
Postat av: Donna

Haha, mjo visst är dem goda men det blir dyrt i längden eftersom dem kostar 50 kronor. Förresten den filmen vill jag allt se! Rekomenderas den :D?

2010-02-05 @ 20:59:04
URL: http://donnaaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0