Efter som man är

Här tror man att man har vaknat sådär lagom tidigt för att gå bort och träna en stund i hallen, men så är klockan redan över 11. Så går det väl när jag tror att jag ska vakna av Zackes väckarklocka. Så nu sitter vi istället och kollar in en massa gamla videoklipp på Gnesta Wushu gruppen och tidigare tävlingar. Det är ju lite roligt att se filmer på när jag var jätte dålig.


Utomhus träning med Gnesta Wushu


Om ungefär en timme är planen att vi ska ut och springa, Z sa nått om att han ville springa 20varv = 8km. Jag kommer nog först ta mig 5km och sen börja träna intervaller.


Ikväll har vi en middags date, men mer om det senare nu ska jag ta och skratta lite mer åt en tidigare mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0