Framgångar gillar vi!!

Idag fick jag den här sköna känslan av att ha lyckats med träningen!

Började med en uppvärmning på 2km av att bara spring runt runt i tio varv på strax under 10minuter. Efter att ha töjt ut musklerna blev det mera styrka, det lilla jag gjorde innan var ju bara för skojs skull. Den här gången lastade jag på mer vikter, å så mer och ännu mer.

Tillslut körde jag djupa benböj med fria vikter på 80kg utan att ha någon som passade!! Jag försökte att inte tänka på hur mycket det var, då finns ju risken att det känns tyngre å att jag inte skulle ha vågat testa djupa helt själv.


Nu är jag sådär lagom nöjd med mig själv - jag är fan skit bäst!
Men visst är jag ganska nyfiken på hur många jag hade klarat om jag hade haft någon som passade. Blir nog ett test på det nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0