Glömt bort tiden totalt

OJ!



Klockan är redan över tolv och jag har inte gjort annat än suttit vid datorn hela eftermiddan och kvällen. Blev inte ens någon kvällsträning och Zacke vart tvungen att laga middag. Jag har fått ont i nacke, axlar och armbågarna av all tid framför datorn och börjar bli riktigt seg i huvet nu.

Man kan ju undra vad som är så himla skoj att man missar träningen för det?! Men det är tyvärr inget spännande eller allt för kul, jag har bara suttit och skrivit koder till hemsidan för våran wushu förening. I å med att man kommer tillbaka till Gnesta måste man ju börja ta hand om klubben igen å eftersom jag inte har gjort nått med hemsidan på evigheter så är det dags att försöka få någon ordning på den igen tills man kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: DD

Vad är Wushu för något? Ser roligt ut!

2010-02-18 @ 17:53:25
URL: http://kelleku.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Det är en kinesisk kampsport som man tränar med alla möjliga vapen, eller helt utan. Det är riktigt roligt också, du får testa nån gång! =)

2010-02-19 @ 05:07:48
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0