It´s a beautiful morning

Vilken perfekt dag det här är! Soligt, varmt och helt underbart. Var ute på en toppen promenad och fick lite vår/sommar känsla, visst jag gick i jacka och långärmat men det kändes i alla fall väldigt mysigt.

Dessutom gick jag förbi ett riktigt Kina område - tvätt som hängde ute mellan träden, taxibilar som står parkerade bredvid sophögar och halvt förfallna gamla små hus, en äldre man som står och slår ryggen mot ett träd och ungar som springer runt mitt i allt och verkar skit lyckliga över tillvaron.

Jag gillar verkligen promanderna här! Men nu är det dags för lite ordentligare träning ute vid löparbanan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt med en promenad. =) lycka till med träningen!

2010-02-18 @ 12:56:14
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0