Jätte kul så länge man tränar

Energi nivån flyger upp och ner för fullt. Jag var jätte trött och seg innan träningen men efter bara ett par lyft var jag super peppad, pigg och glad. Träningen gick toppen och skoj var det trots att det var styrka. Det blev inte alls ben som jag först hade tänkt mig utan när jag väl stod där nere kände jag faktiskt mer för överkropp.


Ett mongo som tycker det är jätte kul att hon knappt orkar hålla i vikten längre.



Bröst & axel träning i lite olika vinklar, biceps, triceps, lats och rodd, var vad det blev istället. Funderade lite på att börja träna ben när jag var klar men sen kom jag på hur mycket jag vill hoppa imorgon och bestämde mig för att låta benen vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0