Löpning

Att så många väljer den här formen som träning kan jag inte riktigt förstå. Jag har aldrig hittat något roligt med det och det faktum att jag en gång sprang ett lopp ändrade knappast saken. Springa på tid tillsammans med en massa andra? För mig betydde det bara en jäkla massa folk som var ivägen.

Enda anledningen för mig någonsin att springa lite längre sträckor har vart för att bränna mera fett. Precis som att Zacke just nu tränar mera överkropp än vanligt så kommer jag vara ute och springa mer än vanligt eftersom vi ska utomlands i slutet av mars och gå runt i badkläder heladagarna.


Men skulle ni få för er att jag har gått över till att tycka det är roligt så är det bara att tänka om. Löpning finns bara till för en enda anledning - bränna kalorier.

(eller ja det är även ett bra sätt att komma fram snabbare när man har bråttom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0