The cold shoulder

Här har vi haft det varmt och skönt med mellan 5-10grader i några dagar. Men så idag när man ska ut och springa så faller tempraturen drastiskt och det kommer till och med ett par snöflingor, vad är det för stil egentligen?! Men jag vet att värmen finns kvar där och såfort solen får tillfälle att visa sig så så blir det snabbt varmt även idag, tyvärr får den inte så många tillfällen.


MEN, sprungit har vi gjort och även om jag mest bara joggade runt i ett behagligt "prat tempo" - eller snarare sjung tempo eftersom det bara var jag och Zacke ute - så tog det ganska exakt 30minuter även den här gången.

Zacke som för första gången - nånsin - sprang 8km klarade sig ändå förvånandvärt bra helt utan skavsår och bara med något ömma fötter. Får väl se hur öm han är imorgon men just nu är han nöjd som förtjänat eftersom det bara tog honom 43minuter. Jag tycker det är en bra första tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0