Jag är super good!

Dagens andra pass kändes SUPER! Ett intervallpass som gick jätte bra, sådär så jag knappt kunde stå upp efteråt. Det var skönt att bara gå ut för att intervalla, så jag visste att jag kunde köra slut på mig totalt utan att behöva göra en massa annat efteråt. Ja förutom stretching då men det är ju inte allt för anträngande att hänga på en muskel eller två.


En extra super toppen grej med det hela
var att jag lyckades ligga ett halvt varv före Zacke helatiden, vilket var hur vi startade. Annars brukar han alltid komma ikapp mig, men nu hade jag ingen klocka att springa på (mobilen låg på laddning) så då gällde det bara att hålla sig undan från att bli ikappsprungen.

Nu blir det middag, förhoppningvis på favvo resturangen om dom har öppnat igen efter lovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0