Ingen variation än så länge

Blev en väldigt sen natt igen. Kunde inte alls sova, så jag tänkte att om jag spelar lite monopol blir jag jätte trött. Å visst blev jag jätte trött, vid tre tiden när jag hade vunnit. Då var jag bara tvungen att äta lite äggvitor eftersom jag vart hungrig av att vara vaken så länge. Men sen, sen så sov jag jätte bra! Å då jag ändå inte gick upp försen tio så blev det ju en ganska lång natt ändå.

Jag har förresten fått en jätte stor lust att träna en massa annat - också! Ser faktiskt fram emot att komma till Sverige och träna step-up, gympa, aerobics och lite sånna saker. Eller det jag egentligen vill köra är ju dans, jazz, street, hip-hop, men va fan det är omväxlingen i träningen som är viktigast.



Idag blir det däremot inte särskillt stor variation utan jag tror träningen kommer se ganska exakt ut som igår. Förutom att det blir några andra muskler under kvällens träning.


Kommentarer
Postat av: FANCIFUL

sorry.. men jag vet faktiskt inte var dom är köpta... :)

2010-02-25 @ 09:14:19
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0