Måste öka, men ingen kraft just nu

Sprigningen är klar och jobbigt var det, jobbigast var nog att jag inte sprang på 25minuter som jag hade tänkt. Jag var nästan en minut segare än planerat. Men då har jag i alla fall ett mål tills nästa gång som jag vet att jag måste kämpa lite mer för att klara. Annars brukar jag ju bara sätta upp en tid som jag ska springa på å så springer jag på den.

Tyvärr var gymmet i löparhallen låst, istället ska jag gå ner i utlänningarnas gym och pumpa lite senare. Men först måste jag fylla på med lite ny energi för den tog slut totalt på dom sista två varven när jag insåg att jag inte skulle klara tiden men var tvungen att ge gärnet för att vara så nära som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehehe aaa inte riktigt samma peking :P



Vad häftigt att ni är där!! Har ni lärt er språket något?

2010-02-08 @ 10:45:06
URL: http://alexandritah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0