Tillbaka i bekvämlighets zonen

Kände mig jätte sliten när jag vaknade och trodde att jag hade sovit på nått konstigt sätt eftersom jag hade ont lite överallt. Men när jag vaknade till insåg jag ju att det var träningsvärk, måste ha vart riktigt trött om jag inte ens känner igen känslan av träningsömma muskler.

Nu är det frukost som gäller, sov så länge att magen nästan skrek när jag väl vaknade. Rostat bröd med philadelpia, varm choklad å så en hel del jorgubbar på det så kommer jag vara glad sen resten av dan!

Ställde mig förresten på vågen idag, händer inte så ofta sen mitt fiasko att försöka ändra på vikten åt det håll jag ville. =P Men nu har jag kommit över sträcket igen och stannade på 60,7kg. Förmodligen är det väl min bekvämlighetsvikt att ligga där nånstans, men det tog ju ett tag att komma tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0