Vart bara för trött igår

Självklart blev det en massa träning igår och idag har jag samlat på mig lite mer slaggprodukter i musklerna och träningsvärken är ett faktum. MEN jag tror jag känner en förbättring i låren, har inte blivit en enda grimasch än så länge och det är ju jätte bra. Nu har det gått över till en sån där skön träningsvärk som man vill trycka lite på för att få känna den ordentligt.


Nu sitter jag och mumsar på god havregrynsgröt med lingonsylt. Extra gott blir det när jag blandar i en liten påse med någon form av havre frukostblandning. Det är egentligen tänkt att man ska blanda ut påsen med vatten och dricka och jag har ingen aning om vad det är i - tror det är mjölkpulver, havregryn och nå andra konstiga flan - men gott blir det i alla fall i gröten.

(Gårdagens träning kommer upp ikväll tillsammans med dagens.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0