Vilja, planera & fundera

Go morron!

Idag vaknade jag med en jätte stor lust att flytta in i lägenhet i Sverige och komma på hur man ska ha det. Det är inte så många saker jag gillar så mycket som att planera. Sen gör det inte så mycket om det blir som man planerar eller inte det roliga är bara att sitta och komma på hur det skulle kunna bli.

Så nu kikar jag runt på diverse inredningssidor och funderar över vilket färg och stil man vill ha i dom olika rummen. Allt jag hittar som jag gillar går i samma stil, svart, vitt och natur. Så det är mycket möjligt att det inte blir någon större skillnad på dom olika rummen. =P


This I like, likear jätte mycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0