Vill slippa en hel middag till

Har vart sådär härligt trött i höften ända sen träningen. Haft stor lust att blanda iordning någon god proteindrink men har ju inte köpt mig något nytt pulver. Jag är ju så van med dom märkena vi köper i Sverige och här borta finns inte riktigt samma saker.

Istället satsar vi på mat och nu måste det bli en till middag om inte vill vara hungrig resten av kvällen. Tänkte gå ut och kika om det finns några resturanger här som är öppna fortfarande, finns ju en viss risk att dom stänger lite tidigare nu när det är lov och alla studenter har åkt hem.


Hade mer än gärna velat ha dom här super goda protein baren! Får vänta tills man svänger förbi Sverige nästa gång och beställa ett gäng. Jag får den där braiga känslan av att vara onyttig utan att man faktiskt är det.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hej igen :)

har varit lite borta från bloggen..

ska testa "receptet" på det, tack! :)



du verkar så himla duktig med träning kost och allting. och jag skulle verkligen behöva hjälp. känns som jag kört fast nu. brukar du göra träningsscheman och sånt ?? skulle du vilja hjälpa mig ?? :S

kram angelica

2010-02-09 @ 18:03:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0