Allt ska ha en första gång

Det blev ingen kvällsträning idag. Istället ägnade jag mig åt lite mer otippade saker vad gäller mig. Jag gick nämligen iväg bara för att kolla i affärer och det var inte ens sportaffärer - ok jag kunde väl inte helt hålla mig därifrån men dom var faktiskt inte målet.

Målet var väl hårgrejer, jag ville ha nånting så att om/när jag får för mig att jag ska vara fin ska jag kunna göra mer än att sova i en hårknut och borsta håret. Så idag köpte jag mig min första hårfön! Är man en kvinna på 25 år och aldrig ägt en hårfön kanske det faktiskt är på tiden.


Dessutom blev det en massa olika produkter som man tydligen också ska ha både innan och efter man har stylat klart. Å sjävklart har jag redan hunnit testat det mesta och en sak är i alla fall säkert - gott luktar det! Jag vet väl inte om jag kommer ägna så mycket tid till det där med lockar eller att räta ut håret som jag också köpte saker för men det blev ju ändå lite finare att bara föntorka det istället för att sängtorka som jag annars gör.

Kommentarer
Postat av: naddiz

har åxå funderat på att skaffa en hårfön, men har inte blivit av än så länge.. :) men 25? inte rikigt än va!? ;)

2010-01-11 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0