Dagen när det tog slut

Sista träningen för terminen och med hjälp av en Ipren så gick det att träna. Men jag ville inte riskera att göra saken värra bara för att jag var lite dämpad i känseln så jag skippade ändå att öva på hjulningen. Tyvärr fick vi inte höra nånting om testet så vi får väl gå till kontoret och fråga dom om tränarna har lämnat någon information om saken.

Snart ska vi tillbaka för ett andra pass medans skollaget har träning så jag kan kolla på deras tekniker, sen blir det vila resten av kvällen. Vi ska tydligen iväg och äta pizza med hela träningsgruppen ikväll, vilket jag självklart inte ser fram emot eftersom jag varken är sugen på pizza eller att sitta på en rökig resturang i nån timme. Jaja, det blir säkert jätte roligt.

Mabu bilder:

Lite mer stretching bara så borde jag få upp ryggen den sista biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0