Dagen till ära


Fanns visst en jätte bra anledning till att han försvann så länge. Jätte stora och fina rosor var anledningen, varje ros har en storlek på 3/4 av min hand. Luktar minst sagt gott här på mitt skrivbord just nu.

Sen tog han mig ut för en nacho lunch med följande shoppingrunda där jag hittade ännu mer kläder. Inte så mycket till träningen men man fyller ju bara en gång om året och då kan man passa på att köpa sig lite vanliga kläder. Dom är ju i alla fall sportiga i stilen, speciellt den vita blanka jackan, har lite boxnings-känsla.


Kommentarer
Postat av: naddiz

STOOORT grattis på födelsedagen, ha en supermysig dag, jättefina kläder, perfekta presenten till sig själv! :D

2010-01-30 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0