Dont worry, be happy - like me =P

Idag gick det 很好!



Lite musik tillsammans med frukosten sen var jag jätte pigg och redo att hoppa och sparka vilt omkring mig. Zacke som inte var riktigt lika vaken såg ut som om han önskade att han var någon annanstans än bredvid en överpigg Cissi.


Jag körde både svärd och handform blandat med hoppsparkar och grunder, helt huller om buller precis som jag kände för. Det var lika kul både när jag rasade ihop som när jag klarade hoppen till dom landningar jag ville. Det var helt enkelt precis så som man önskar att det kunde vara varje dag, dessutom besvärade ryggen mig inte ett dugg och det lilla onda jag kände i knät försvann såfort jag satte på ett knäskydd. Jag älskar sånna här dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0