Dubbelt upp

Ett andra träningspass blev gjort inne i löparhallen. Eftersom jag inte kom ut igår å sprang så fick det bli idag istället. Tyvärr blåste det väldigt mycket ute annars hade det vart jätte skönt att vara ute i solen en stund, nu fick det bli inne i hallen istället.

Eftersom varven bara är hälften så långa där inne som på utomhusbanan var jag tvungen att springa 10varv istället för 5 för att komma mina 2 km. Men å andra sidan så var det ju betydligt varmare och bahagligare än vad den senaste tidens rundor ute har vart. När jag ändå var där inne passade jag på att träna magen hängandes i ribbstolarna och stretcha ut ordentligt innan vi gick tillbaka.


Nu ska jag ta och slappa en stund framför antingen x-boxet eller nån serie innan jag ska iväg för dagens sista pass som kommer bli i gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0