En stor hall bara till mig

Eftersom det är lite till och från på det där med att komma in i wushu hallen under lovet gick jag idag bort till friidrottshallen/löparhallen istället för att vara säker på att kunna träna som jag ville. Efter att ha joggat runt och strechat ut ordentligt fortsatte jag med att köra min grundsparkar tills dess att hela hallen var i stort sett tom förutom jag och arbetarna. Då det blev perfekt för att gå över till att hoppträna och öva på svärdrörelserna.

Nu tänkte jag ta och gå ner till gymmet en stund också för att skaffa ännu mer träningsvärk. Finns ju ett par muskler som skulle kunna ha mer träningsvärk än vad dom redan har. Visst ja jag kanske borde skriva nått träningsschema för veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0