I hemliga rum

Jag slog till på en brakar frukost med 2ägg och ytterligare 3 äggvitor som jag stekte tillsammans med 2 baconskivor. Tänkte även göra en smoothie men eftersom jag skippade yoghurten blev det väl bara fruktmos-kladd av banan och kiwi. Jag blev galet jätte mätt och insåg att det var ett smart val att inte ha i ytteligare saker i fruktblandningen.


Smarrigt fruktkladd!

Sen gick vi bort till löparhallen för att springa, stretcha och hoppa. Men idag slutade tydligen lektionerna i den hallen lite tidigare så jag fick nöja mig med springandet och stretchningen. Bra att veta till nästa vecka att vi måste komma iväg tidigare på torsdagar.

Men en toppen grej är att vi hittade en massa bra träningsmaskiner i ett bakre rum därborta. Så jag kommer med säkerhet gå tillbaka senare idag för att träna allt möjligt skoj som jag inte har kunnat kört ordentligt på länge. Något jag absolut ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0