Konsten att vara nöjd

Det känns ju så fantastiskt bra när man tränar mer än vanligt eller även om det inte är så mycket längre tid så känns det så mycket mer när man gör en massa olika pass. Å så länge man själv tycker att det känns mer eller på nått annat sätt bättre så är ju det de viktigaste.


Den här tjejen är i alla fall jäkligt nöjd just nu!



Istället för att tänka på vilken träning jag just nu inte kan göra under dom bästa omständigheterna så är det bara att fokusera på all annan rolig träning som jag fortfarande KAN göra. Det har även blivit dags att börja mer med konditionsträningen IGEN! Men det blir väl inte försen nästa vecka skulle jag tippa. Såvida jag inte kommer på att jag inte klarar av att vänta tills dess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0