Lite rörelse följt av serier

Filmen var helt i min smak och extra roligt var det med alla effekter. När man tyckte att saker flög precis framför en och det såg ut som om jag kunde sträcka fram handen och ta i det. (inte för att jag testade eller nått) Dessutom hade ju infödingarna dom perfekta kropparna! Långa, smala med senigamuskler, snabba, starka och riktigt smidiga. Å som en äkta Disney fantast kunde jag ju knappast låta bli att tänka på Pocahontas när jag såg filmen. Vilket jag inte helt förvånande inte heller var ensam om. Avatar VS. Pocahontas

Idag blev det också en ganska tidig morgon men istället för att gå på bio har jag vart ute och joggat, tränat styrka och stretchat. Något som var riktigt skönt ända tills knät började göra ont varje gång jag satte ner foten, då vet man att det är dags att avsluta joggingen. Nu blir det istället en varm härlig dusch och sen linnementa lite, sätta på massa värme runt knät för att sätta mig ner och kolla på Big Bang Theory.


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Så himla kul att andra också märker det! :D

2010-01-10 @ 07:26:33
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Charles

Kul grej är att Zoe Saldana som spelar Ney'tiri faktiskt tränade wushu i 7 månader för att förbereda sig för rollen. :]

2010-01-10 @ 19:25:00
Postat av: Wushu Cissi

SV: Hade jag faktiskt ingen koll på att hon tränade wushu inför rollen. Men det är ju roligt att wushu har blivit den stora film-sporten.

2010-01-11 @ 05:03:06
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Penny

Big Bang Theory äger! Sheldon is the man ^^ och Penny såklart hehe xP

2010-01-12 @ 22:51:24
URL: http://rianz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0