Lovträningen har börjat

Idag började vi lovet med att vakna klockan nio, alltså två timmar senare än vad vi annars skulle ha gjort. Men det var väl så långt som skillnaden sträckte sig för sen gick vi bort till hallen och tränade. Samtidigt som skollaget körde form på sin matta så gick vi och tränade grunder och hopp på mattan bredvid. Sen blev det perfekt att dom gick iväg och tränade styrka så kunde vi ta över deras matta och köra våran formträning på.


Jag gick igenom min svärdform ett par gånger tills jag hade kört slut på armen. Vilket gick väldigt fort eftersoom jag tränade med Zackes svärd som är 3storlekar för stort för mig och kändes betydligt tyngre. Men då kommer mitt svärd kännas jätte lätt när jag kör med det nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0