My happy day

Vaknade och var minst lika hungrig idag igen. Så det var ju bara till att ta sig ur sängen för att äta nånting, och just nu är jag väldigt glad över att jag igår hittade lite philadelphia som jag kunde smete ut på en macka rostad i toasten.

Men eftersom jag gick upp bara för att äta så blev jag tvungen att sitta och vänta ungefär en timme på att Zacke ska gå upp. Han sa nämligen att han skulle följa med mig ut och springa OM jag gjorde det efter nio. Så snart får jag väcka honom så får vi se om han bestämmer sig för att det inte gäller längre eller om han faktiskt går upp.



Idag har jag blivit 25 år!




Kommentarer
Postat av: Chrille

Grattis tjejen!!!

2010-01-30 @ 05:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0