Virra runt i mörkret

Alltid finns det nått skoj man kan hitta på.

Efter gymmet satte jag mig med en nyligen anländ tidning från Sverige samtidigt som jag fick i mig en del proteiner och kolhydrater för att göra musklerna lite gladare. Men nu har jag börjat fundera på vad man mer kan hitta på idag. det blir ju inge roligt att vara här på rummet helatiden, jag behöver ju lite mer stimulans än så. Helst nått som har att göra med att jag rör på mig.


Riktigt såhär mycket kläder behöver man inte ha på sig längre, även om det blir någon minus på kvällarna


Det känns som om det är dags för en promenad nu när det har börjat blivit mörkt ute. Zacke verkar trivas bra här på rummet så jag kommer kunna hålla uppe tempot. Hoppas att ni också har tränat lite idag, januari är inte ens slut än så hela Sverige borde väl ha lyckats hålla nyårslöftet om mera träning. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0