Fredagsfys på gymet

Idag glömdes tyvärr kameran bort när det var dags för träning. Jag låg nämligen och sov när Zacke kommer och säger att träningen börjar om 5 min.

Ett pass på gymet där det kördes Benböj 50kg som uppvärmning, 70kg och sen även 2 set på 80kg. Det var djupt och tungt som gällde idag så ner under knät med höften och sen upp så snabbt som möjligt...Vilket inte blev särskillt snabbt mot slutet och på vissa vart jag fast någonstans påvägen upp innan jag lyckades komma över den där hämska gränsen där det är så sjukt tungt.

Hackliften upp till 75kg, benpress på 200kg, vader med böjning i knäleden, upphopp, vadhopp och dips var andra roliga övningar som kördes innan proteindrinken åkte in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0