Det är bra att inbilla sig saker

Åååå jag e så trött på det här benet!! Men å andra sidan så tror jag att det kanske är en aningens bättre. Jag inbillar mig det i alla fall så kan man vara lycklig över det lilla. =)

Wushu träning är ju ingen höjdare när man inte kan göra nånting med högerbenet, det är ju en ganska viktig del av kroppen. MEN idag är det gym!! Där kan jag slå på turbon och bara köra på utan att behöva tänka på vilka rörelser jag får ont av. Blir kanske lite segt att köra själv, men om jag bara kommer ihåg att köpa batterier till mp3n så kan jag gå in i min egna lilla värld. (å där är jag störst, bäst och starkast)


Nu måste jag in och fixa ihop ett mellanmål för att ladda upp ordentligt. Idag ska det fasen gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0