En stentuff överraskning

Precis tillbaka från ett 2 timmars pass på gymet. Åkte dit i tron om att jag skulle träna själv och hade planerat in bröst, biceps, triceps, underarmar och lite kondition på trappmaskinen. Men när jag kommer fram visar det sig att två av arbetskamraterna som inte heller körde gym igår var där.



Blev ett skit bra pass, och jag är fullständigt slut i armarna. Ett tag var det så att jag inte ens orkade lyfta upp vattenflaskan för att dricka, då kan jag faktiskt inte göra annat än att skratta och njuta.

Wushun sitter i lite på gymet också - det ska inte se jobbigt ut - vilket stör dom andra jag tränar med lite. Dom tror nämligen helatiden att jag kör på för lätta vikter men så helt plötsligt tar det tvärstopp och jag orkar inte röra vikten en cm. Tydligen ganska förvirrande för folk som ska backa åt mig.



Med lite energi direkt efter träningen så håller jag mig levande tills Z. har fixat middagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0