Framgång på baksidan

Precis tillbaka från wushu passet. Jag var trött, jag var seg, jag ville inte alls, men jag gjorde så gott jag kunde och med lite musik i öronen så funkade det mesta bra ändå.

Men shit vad skönt det var att komma hem och bara sätta sig och vila. Jag fick lite den här känslan av att jag inte borde ha tränat idag. Men då undrar man ju självklart, vad tusan skulle jag annars ha gjort?

Det bästa med dagens pass var att det gick bra att jogga. Nu började jag i och för sig väldigt lätt och tog mig bara runt 300m. Men det är i alla fall 300m längre än vad jag har joggat på bra länge nu, och har jag tur kanske jag kan fortsätta väldigt lätt, väldigt korta sträckor nu för att stärka upp baksidan ytterligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0