Massa nytt - rekord och övningar

Igår kändes det ordentligt segt när man kom till gymet. Eftersom ingen av arbetskamraterna lyckades ta sig dit så körde jag ett benpass ihop med Zacke istället. Å även om jag kände mig SUPER seg med ett huvud som bara dunkade och ögonlock som var svåra att hålla uppe så blev det ett riktigt bra pass.

JAG KÄNNER TILL OCH MED TRÄNINGSVÄRKEN KOMMA!!



Jag började med Benböj där jag jobbade mig upp till 80kg och körde två set på det, 6rep & 5rep. Självklart är jag glad och nöjd, å nu vill jag klara 85 =P

Å så över till hackliften där jag körde set på 40, 50 & 60kg. Senast stannade jag på 55kg men eftersom jag ökade i benböj så ville jag ju fortsätta öka.

Benpressen blev det också nytt på och jag tror det är den som har gett träningsvärk. Körde med 125kg men körde istället bara med ett ben på nervägen och hjälpte till med det andra upp igen. Där blev jag snabbt trött och började skaka för fullt. NICE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0