VART ÄR MIN TRÄNINGSVÄRK!?

Herre gud vilket pass det blev igår!!

Benen dog totalt, och sen var dom trötta
och ömma resten av kvällen. Så jag hade ju förväntat mig att få vakna till en ordentlig träningsvärk. Men så känner jag ingenting, vilken besvikelse. Förra benpasset blev jag också skittrött men träningsvärken uteblev, så nu är det bara att hoppas på att den kommer under dan.

Nu kör jag vilodag både idag och imorgon.
Har nämligen två heldagar på jobbet framför mig 8.30-21, och då finns inte så mycket tid och kraft över till träning. Men med träningsvärk i hela överkroppen och nypumpade ben så är det väl lika bra att ta det lite lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0