En ung kvinna som gillar strandpromenader och fina middagar

Idag har vart en lugn dag. Har blivit några stads- och en strandpromenad men tyvärr har dom ingen gymavdelning på hotellet utan bara ett SPA. Så styrkan får vi dessvärre köra utan vikter inne på hotellrummet, men imorgon hade vi tänkt oss att ut och springa en runda och förhoppningsvis träna lite ordentligt också. 

Men det är inte det lättaste att få veta om det finns några träningstider på mattan, vi har frågat runt och det närmsta ett svar vi fick var "Ja kanske, klockan åtta, tror jag".

Just nu hoppas jag verkligen att jag kommer tävla någon gång på förmiddan, inte för att jag ens vet vilken dag det är än. =P Men kvällspigg är jag verkligen inte efter tidsomställningen, funderar faktiskt redan nu på om man ska göra sig iordning för kvällen.


Maten är toppen med hotellbuffé till frukost lunch och middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0