Hej hopp

Tänkte bara meddela att jag har kommit till Sverige och insett att det är väldigt kallt här. Delvis är jag ju glad över att få leka lite i snön, vilket jag snart ska ut och göra. Men å andra sidan så är det inte alls roligt att frysa helatiden och knappt kunna röra sig när det är dags för träning för att man känner av ALLA gamla skador.

Finns en viss risk att det inte kommer bli allt för många inlägg nu närmsta tiden eftersom jag inte har lägenhet eller internet utan just nu är det låna som gäller. Å så kommer det väl vara ett tag, först måste man ju skaffa sig en inkomst innan man kan skaffa lägenhet å så ska man ju iväg i två veckor. Jag har redan fått ett jobberbjudande, men vet inte rikitgt än om det är allt för lockande (i alla fall något att tänka på under semestern).



Det är kyligt i det här landet.


Kommentarer
Postat av: naddiz

Vad för jobberbjudande då? :)

2010-03-17 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0