Ikväll börjar det visst

Nu har man ju inte allt för mycket att tänka på längre här borta. Förutom att börja planera inför nästa tävling, å även om jag älskar att planera så får jag inte allt för mycket gjort just nu. Jag sitter mest bara och stirrar rakt fram helt utan några tankar alls. Så jag vet inte riktigt, än så länge känns det inte som om jag bryr mig hur tävlingen gick. Men visst är jag nyfiken på våra poäng och hoppas att dom kommer komma med någon bättre information om vad vi fick i dom olika poängsättningarna.

Idag kör en av de svenska juniorerna i fightingen på förmiddan. Tävlingarna ska börja klockan nio - så kanske halvtio. Å sen är det 20 matcher före henne så vi har gott om tid att ta oss bort för att hejja på henne. Jag har självklart ingen kolla på vilka som är bra inom deras stil men jag vet att hon kommer möta en rysska.

Sen i lunchpausen hade vi tänkt att hoppa runt lite på mattan bara för skojsskull och träna nu när det inte är någon press på att man måste klara sakerna (vilket självklart betyder att det kommer gå mycket bättre). Å så måste jag självklart kolla hur många och hur bra dom är i spjut och fundera på om det är något man ska börja tävla i.

Visst ja, ikväll ska ju invigningen vara också så den måste vi ju iväg på och se om det är några roliga uppvisningar eller nått sånt. Annars är det ju bara att knata ett varv runt arenan och sen gå vidare ut igen.





Invigningen VM 2009


Kommentarer
Postat av: Miche

Hej att koma så bra på ett EM är ju jättebra. Specielt om det missar. Tag vara på och njut av dagarna som är kvar.kram pappa

2010-03-11 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0