Man vill ju va som alla andra

Här verkar alla vara sjuka så det är väl inte allt för konstigt att även vi börjar känna oss krassliga, men så har man ju även vart väldigt dålig på att dricka vatten sen jag kom tillbaka. Så nu har jag gosat in mig i en filt med en kanna vatten bredvid datorn, men jag har faktiskt lite andra planer för dagen också.

Ska bli mera skidåkning, för snart kommer säkert snön att vara borta och det är ju dessutom bra träning för triceps att stava på ute på gärdet. Var ute två gånger igår också så idag kanske man lyckas få in tekniken och inte bara kommer framåt tack vare stavarna.



Senare hade vi tänkt att gå iväg till badhuset där mina planer är att basta - träna - basta - simma - sola och basta, så det kommer säkert ta ett par timmar innan vi kommer därifrån. Men eftersom det är dom enda planerna jag har för dagen så behöver man ju inte direkt stressa.

Jag förstår inte varför många av svenskarna vill ha bort snön, den var ju jätte rolig! Lite ljus kanske så idag måste det bli solglasögon under skidturen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0