Än så länge har jag inget val

Nu börjar jag bli en aningens rastlös och känner att jag måste få i alla fall NÅNTING vettigt gjort. Så det får bli en promenad bort till affären så man kan laga middag sen. Zacke som har turen att jobba om dagarna har dessutom kvällen fullproppad då han ska jobba lite extra tillsammans med sin pappa och sen har han badminton.

Men här är tjejen utan varken körkort eller bil så jag kan ju få en liten tripp till affären att gå på över en timme. Å även om jag gillar att gå på promenader och faktiskt tycker det är riktigt skönt hade jag faktiskt tänkt att ägna sommaren åt att tjäna och spara pengar så man kan skaffa sig det där kortet till hösten. Problemet med bil är väl bara att man blir så bekväm att man tar den även när det inte behövs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0