En före-bild

Dagen träning var skit bra! Jag blev pigg och glad, å det var jätte kul att träna. ÄNTLIGEN! Det är ju såhär träningen ska kännas. Så att man längtar tillbaka när man går därifrån, men att man inte kan fortsätta just då för man är för trött.

Visst är det trist att inte kunna sparka med båda benen, men idag körde vi ändå inte så mycket sparkar och alla hoppen var bara upphopp utan kick. Å sen ett både jobbigt och givande styrkepass för lår, rumpa, mage höftböjarn och ryggen på det så var jag lycklig. YEAaay.

Efter träningen blev det en ny bild på min spagat, för att kunna se om den utvecklas nånting nu när sommaren och värmen kommer. Såhär ser den i alla fall ut nu innan jag får hjälp av värmen.


Främre benet är i marken, men det bakre vill inte riktigt komma ner.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Wow, imponerande! Så vältränad önskar jag att jag var! Tack för din söta kommentar i min blogg. ^^



xxx

2010-05-12 @ 06:17:00
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0