Fattar trögt

Det här har tyvärr vart en väldigt seg dag. Å det känns inte riktigt som om man kan hitta på nått för att göra den bättre heller för det ska ju envisas med att regna helatiden. Annars hade ju en kvällspromenad suttit perfekt, men jag gillar inte att bli blöt om fötterna.

Dages träning har bara vart ett litet wushu pass på 90min, och eftersom jag ville kunna stretcha ordentligt så var jag självklart med och sprang på uppvärmningen. Att det ska vara SÅ svårt att hejda sig, jag fattar inte. Det där med diciplin är något jag saknar totalt. Vissa har problemet att faktiskt träna, trots att dom vet att dom behöver. Själv är jag tvärt om, jag kan bara inte låta bli. Jag tycker ju att lite träning kan inte skada, men det kan det tydligen visst de. (om man envisas med att köra fel träning)


Duktigt Cissi, verkligen...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0