Gym ikväll!!

Go morron alla glada!



Nu börjar det nog kännas lite lättare att komma upp ur sängen om mornarna, även om jag ändå gärna skulle sova en timme till. Men idag är det sista långa arbetsdan, och den kommer vi avsluta med att åka till gymet och pumpa. Får se vad det blir för rolig träning där, men jag skulle gissa på att dom kommer köra överkropp. Det är ju ändå ett gäng killar jag ska gymma med - killar som dessutom inte tränar wushu - så därför räknar jag inte med ett hårt benpass. Å lika bra är ju det eftersom jag hade mitt benpass igår. =P

Nä nu måste jag in i stugan och göra äggröra. Det är toppen bra frukost, jag blir både mätt och det håller i sig länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0