Har hittat den rätta

ÅÅÅååå va skönt! Hela eftermiddan och kvällen ledigt, det är soligt och varmt å jag har fått en JÄTTE bra massage idag. Jag har ju tyvärr inte hittat någon bra massör i Gnesta, men den här tjejen var jätte duktig. Fast då har hon ju självklart ingen mottagning där man kan gå privat utan hon jobbar bara med att åka runt till företag. Ska kolla nästa vecka hur ofta det är hon kommer, förhoppningsvis i alla fall en gång i månaden.



Träningsvärken har redan blivit ordentlig i bröst och triceps nu och biceps börjar kännas så smått. Så vi får väl se hur bra det kommer gå att köra fys idag på wushu passet, jag får väl köra ben medans dom andra tränar överkropp. Vi har blivit tvugna att ta bort benträningen på fredagar annars orkar dom inte komma på söndagarna när vi är ute å springer. Men alla kan ju inte vara lika starka som mig =P

NU måste jag pyssla med allt sånt där som man inte har tid till på kvällarna då träningen prioriteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0