Klantarsle

Väldigt sent för att vara första inlägget för dagen (och förmodligen även sista). Men det blir tydligen lätt så när man jobbar. Sen blev det träning på det där jag tappade huvet för en kort stund och sparkade en gång med fel ben, mindre bra! Så efter det gjorde det ont att gå igen och jag fick stå resten av träningen och köra egna övningar som funkar även för puckon som mig. Men det gick väl bra ändå och jag kunde trots missödet köra slut på mig.




Nu har vi precis kommit tillbaka från en 40min kvällspromenad och ska sätta oss med en skål glass och slappa en stund innan man måste krypa ner i sängen. Får se hur mycket tid man får över imorgon då när det inte direkt är nånting planerat för kvällen förutom att nångång köra ett styrkepass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0